dimarts, 12 de febrer de 2008

Post #5: "El saben aquell que diu...?"


Censura, CENSURA!!


El saben aquell que diu que tots som potencialment bisexuals? Bé, o això és el que diu un company meu de les JERC ("no hi som tots, falta el Travesset!"), tot i que jo no m'ho acabo de creure del tot, com a mínim pel que fa a la meva persona :-P
De totes maneres sembla que en Siso (dreta al primer frame) estava intentant explicar-li precisament això al Xavi (esquerra) ahir en un efusiu comiat, o alguna cosa similar que no vaig acabar d'entendre. Ara que s'ha acabat el "Tomate" algú ha de fer les cròniques sensacionalistes!
Aviam quanta estona trigo a rebre missatges amenaçadors per l'exclusiva...

EDITAT: Per petició de la part implicada, i per si no ho sabieu: NOMÉS ERA UNA BROMA! (sic)

7 comentaris:

Helena ha dit...

Xavi-san to Siso-san wa kawai desu!!! (??)
Pero kawai kawai!!!

Si ya sabia yo, siempre lo he dixo 'love is in the air..'

Viendo las fotos aun me hace echaros más de menos..snif snif

Fins aviat!!!

Helena

Toni Jover ha dit...

i això què vol dir?? :-D
Aviam si baixes aviat, Helen!

Seko ha dit...

Mai ho havia dubtat, des d'aquelles fotos de Tunísia. No obstant, no sé si a en Xavi se li planteja algun dubte ètic que confronti amb els seus principis anarcoecologistes hard.

Toni Jover ha dit...

Seko, crec que era l'assalt era sense consentiment d'una de les parts, així que és possible ;-)

Siso ha dit...

"els seus principis anarcoecologistes hard"

HAHAHAHAHA :'D Mare meva que bo!

En Xavi sempre diu que ell és un ecofeixista, o sigui que aquest terme potser seria més adequat que anarcoecologista.

Molt bo el post toni, però he trobat a faltar un homenatge lacrimògen de despedida cap a la meva persona que se'n va cap a Oloti no torna mai més (ja me'l faig jo!). Us trobaré a faltar!

Toni Jover ha dit...

Tranquil Siso, pq vegis com en sóc de benèvol i com t'aprecio com a amic faré un post especial al bloc amb al teva marxa a la terra del més enllà olot i et faré un obsequi d'un fabulós CD de fotografies endarrerides que et devia.

Xavier ha dit...

M'agrada la censura.